HomeФильмы и анимацияRelated VideosMore From: Hasbro

My Little Pony: Equestria Girls - Friendship Power-Ups 💥

2843 ratings | 307267 views
The Equestria Girls have had some amazing power-ups! Check out this video list of friendship power-ups, MLPEG style! For more My Little Pony: Equestria Girls: https://goo.gl/7LeFKa #MLPEG #MLPEquestriaGirls #MyLittlePonyEG Subscribe to the Hasbro Channel: https://goo.gl/rI2HnR Official MLPEG Website: http://goo.gl/5U9u2G Official App: http://goo.gl/hbN1Hk
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (324)
Luciana Amorim (3 days ago)
Não entendi foi nada mas gostei do vídeo
Yeram Park (3 days ago)
I like the friendship power ups in the my little pony equestria girls at all
psalm91rdwlkfpgrl (4 days ago)
I totally agree with number 1. When Sunset sacrificed herself for her friends....perfect :)
Citra Primaretha (10 days ago)
Sansen simer
Citra Primaretha (10 days ago)
😕😀😀
Citra Primaretha (10 days ago)
Sebe nernyah tualaik itu siapah sih kok sama
Skaz32225 (1 month ago)
There is a question I still have about my favorite character Sunshine Shimmer. She is a pony from Equestria who decided to stay in the human world and live as a gorgeous teen. However if she is an Original pony just like Twilight Sparkle, then a human counterpart must exist in the human world already isn't it? You could have had a similar situation like Twilight who met her human counterpart too.
Allen Nguyen (2 months ago)
This video shows how magic works by doing it together as a group of friendship! Great video! :D
Isaac Yek (2 months ago)
One thing I need to ask Hasbro. If those girls have power ups and superpowers, why shouldn't they fight any supervillains,like the avengers?
JC Kane (2 months ago)
Not the order I'd put them in, imo. I'd put Rainbow Rock's at number 1... the rest, I'll have to see again to know for sure.
MLP DERPYDASH (2 months ago)
{\_/} (• - •) / ı ı \ 🍕 They Arefe’sinde sooo cute😍😍😍🤩🤩🤩
Khatherine Riera (3 months ago)
Hola
Khatherine Riera (3 months ago)
Porqué Ya no ases videos
Khatherine Riera (3 months ago)
Porqué ya no videos
Ash and pikachu (3 months ago)
What movie this the last scene
Depressed Furry (3 months ago)
Is it sad that I'm 14 and I still watch my little pony?
Fanny Time (3 months ago)
This is not write this is wrong
Matt Mello (3 months ago)
Can someone tell me where number one was from? I've never seen that one. 😢😢
Kids Songs MG (3 months ago)
I love My Little Pony #KidsSongsMG
i think
the last one is on the series forgotten friendship
AMMMMMMMAZING
Tv
Amaze Girl (4 months ago)
I really miss the Top 4 and Top 3 Friendship Power Ups...😢😊
Noor Aini (4 months ago)
Yuo
Atomic_BOOM Inferno (4 months ago)
GG
Shelby Marsh (4 months ago)
Wow that is so cool their new friendship powers!!!! 💜🎤👏👏👏
N/ AA (4 months ago)
often goes to sunset
Rizky 1280 (4 months ago)
I'm tired of reading your comments on every hasbro uploaded. I Read Your Comments 😁
Eduardo Valle (4 months ago)
Me encanta mlp
Bacteria (4 months ago)
lol
Kagatsu RoseViolet (4 months ago)
So....Lets say if there is a killer on the loose , the killer sees you . Is friendship really the answer
Percy and sam (4 months ago)
Don't get me wrong I really like S8 in mlp but I like S1 even better it was more unique it just felt different when I watched the latest episode and the oldest.
Magnolia Vallestero (4 months ago)
At scene #1 what is the tittle?
Cisco Miniano (4 months ago)
2:49 its 2018!!!!!(edit)2:53 I swear to god SciTwi's Giode restored her memory
Rarity Girl (4 months ago)
So beautiful 😍💗💎💎💎
MetaGrave (4 months ago)
"Yeah yeah, we get it, LIGHT HER UP, LADIES!" Pinkie Pie truly speaks for all of us. :P
starwarrior 2014 (4 months ago)
Number one is definitely not the best transformation. And I hate how when Sci-twi is finally about to shine and say the classic "Magic of Friendship" line that she still hasn't said even though she is Twilight, but pinkie pie interrupts her.. 😑
I love my little pony !😍
pokebreeder 25 (4 months ago)
thankyou pinkie!
chewykey stap (4 months ago)
My little pony es mejor que goku
RedDragonForce2 (4 months ago)
Rainboom should have been higher than original transformation, but that might just be me.
Fun is Fun (4 months ago)
AWESOME!!!!!!!!!!!
Mickey Jane Ko (4 months ago)
Hhh.
Thunder Blitz (4 months ago)
We need new awesome villains!
Ida Bucks (4 months ago)
like video and song
Ida Bucks (4 months ago)
good video
Masliani Yani (4 months ago)
waww now i m rainbow roks
Kirito Erizocg (4 months ago)
Like
Meredith Silva (4 months ago)
Yass, I knew Forgotten Friendships power up was number 1! 😆 Mainly my guess is because sunset shimmer looks hot in the dress. Don’t judge, I’m lesbian, so... 😅
Keshbabu Keshbabu (4 months ago)
nope
AJ Kamer (4 months ago)
Love it
El PaPuH RandoM Bv (4 months ago)
Mejor regreso al rato :v
Elise Hornsey (4 months ago)
Twilight and Sci Twi's wings are different. Twilight's are bigger.
mlpequestriaponies (4 months ago)
my fav is forgotten friendship
Le Monchoi (4 months ago)
Yay
mav4840h (4 months ago)
Absolutely the most pure awesome and perfect show ever made! If I dont teach my kids literally anything else in life I know theyll be smart, courteous, compassionate human beings from watching the girls! And I will never say no to any FiM/EG merch they want because of it!
Алина К. (4 months ago)
OMG!!!!!
Ben Sam (4 months ago)
I cant stop bragging about how perfect, powerful, and influential these girls are!!!!!!!!!
BUY OUR TOYS!!!!!!!!!!!
Rizky 1280 (4 months ago)
I like this movie because when I was little I watched this but Indonesia language is a little understandable because I like this film, it's a good film 100% I'm Am Indonesia I Little Understand English
SupremeChaos918 (4 months ago)
3:26 LOL Pinkie was like "Yeah, yeah, we heard all that 100 times already, Twilight!"
Eko Hariyanto (4 months ago)
No 1,2,5 is very awsome
Kinnara Mythical Dragon (4 months ago)
Yeey
3:21-3:29 Sci Twi: Wallflower, you have magic you do not understand, but it is nothing compared to magic of- Pinkie pie: yeah yeah we get it. LIGHT HER UP LADIES! Lol literally died at that scene! That pinkie interrupting stuff! #pinkiepiethenarcissist
Wallflower Blush oh
Wallflower Blush (4 months ago)
FUNImationAndThePPGSFTWJigglypuffFTL it's wallflower not wildflower
safa samiya (4 months ago)
I LOVE MLP EG!!! 💜💜💜💜
The Polish DJ (4 months ago)
The ending xd
loipert best (4 months ago)
do a video of how to prove to ur friend that friendship is magic
Taslima Chowdhury (4 months ago)
The old one suck's
Everything J (4 months ago)
0:40 yes
Araceli Pineda (4 months ago)
The 4,3 and the 1 is my favorite
Araceli Pineda (4 months ago)
Apple Jack like
AppleJack Oficial (4 months ago)
Araceli Pineda My favorite is 5,3 and 1
adam Zamri (4 months ago)
Very Good
Matthew Lo (4 months ago)
The first power up is always the best.
amber plays (4 months ago)
The roller coaster
randomVido l Vido (4 months ago)
this is just my opinion, and i thought it would be fun to say it out loud: *I OBJECT* oh, and they kinda left it on a cliffhanger😂😂
Daniel Foster (4 months ago)
i love mlp fim and mlp eg :)
Bizarre My Little Pony (4 months ago)
Jo....
Sindri Myr (4 months ago)
Sunset just owns it all
N/ AA (4 months ago)
Sindri Myr they mostly focus to her
Twilight Sparkle (4 months ago)
I LOVE THE SECOND ONE
HH (4 months ago)
Upgrade the power of friendships✨🌟🌈
Lan Truong (4 months ago)
💥💥💥
радуга дэш (4 months ago)
отчего на англиском
aneeqa37 AJ (4 months ago)
I loved them all! Though i liked it when pinkie pie said "yeah yeah we get it. Now light her up ladies!"
James Duria (4 months ago)
awesome XD
- ̗̀ Kiara Chan (4 months ago)
My Favorite : (1) 2 (2) 5 (3) 4 (4) 1 (5) 3
puppy toto (4 months ago)
cool vid it was my bday (birthday)
Zherox Zone (4 months ago)
Ok who else thinks that some of the old outfits looked better and a lot more practical than these new ones? Sunset and Twilights are kinda decent but not by much, and everyone else is just..."really, thats the best you could come up with?". AJ hands down has the worst design out of all of them. And Rarity in that miniskirt!? lets just say if this was an anime she would be getting some very nasty shots from the camera.
Carlos Montanez (4 months ago)
#MLPEG
MimiChu (4 months ago)
Sooooooo many people want Littlest Pet Shop Online back o(╥﹏╥)o
ScootalooAndSweetieBelle (4 months ago)
Awesome it looks great
Aysari Asssdgfffvhgv (4 months ago)
So beautiful 😍😍😘
Natalia la pro (4 months ago)
👏👏👏👏
Kim BlinkueOnce (4 months ago)
Love MLPEG so much! #PowerofFriendship😘💖 Love your new video 💖
Crystal Wing (4 months ago)
Basically for #2 its just a power up for Sunset, just saying btw
Jose Concepcion (4 months ago)
I only like 4 out of the 5 friendship transformation s
Jose Concepcion (5 days ago)
The transformations are elements of harmony transformation rainbow transformation crystal transformation and friendship transformation
Starlight (4 months ago)
Amazing show!
Mimis Nieto (4 months ago)
OMG
Hula Lavender (4 months ago)
Pinkie pie is my spirit animal. At least when she's a pony😂😂
ms. ponylover (4 months ago)
3:26 LOL
LightningDark TM (4 months ago)
Cool
Darion Blaize (4 months ago)
oh they're all are great forms but the rainbow rocks transformation was amazing especially it came within a song but anyway I really like your top 5 it's really accurate and make sense and even in the inspiration it was magnificent and the last one is really my favorite like it is the diamond between the gems it's really lovely awesome and outstanding for it's definitely the magical one
Moanya H (4 months ago)
Don't like design of the Crystal Transformation
Carl Boragay (4 months ago)
Mantap! _Magia que armoniam_

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.