HomeФильмы и анимацияRelated VideosMore From: IdolTwinzGirlFan67

Anime Boys Fanservice Warning: NOSEBLEED

711 ratings | 83765 views
I'm made this last night at 3 a.m. on the dot. oh god why why why (Sobbing)
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (303)
Daniel Jimenez (4 days ago)
Love this vid
IdolTwinzGirlFan67 (4 days ago)
Daniel Jimenez Momoko & Starla: You are very welcome 😊👍
YasNur Ain (4 days ago)
i didnt do the warning n my parents dont check my phone
vampire cat (5 days ago)
3:44 relly
xX_Tae Tae_Xx (6 days ago)
So sexy I'm fucking be fucking all of them
sara the wolfy (7 days ago)
*nose bleed* O////O
Emma Skates101 (9 days ago)
I need to go take a smartie break brb this to hot 4 me
kyle kester element (9 days ago)
You know I am an gay because I am a boy and oh gosh I just screammmmmm the when I see the boys abs
Lizzy Halloween (10 days ago)
I was just like laughing no nose bleeds yet ...
Army Shinobi (10 days ago)
Please help me I'm dying!!!!!
person person (12 days ago)
*puts video on 0.5 speed*
George Blas (17 days ago)
hot and sexy I want to kiss their dick
MyRawTakes (18 days ago)
I'm gay >:)
Why they all have boners? I'm not complaining or anything... 😏
Thomas Guevarra (20 days ago)
Why this is just anime unreal 😭
Pubg Mobile (22 days ago)
I thought this was for guys it for women 😧😧😧😧😧😡
SoundTigers (23 days ago)
Every fudanshi completely ignored the disclaimer for "girls only"
ReaperGrell 497 (24 days ago)
I brought a male......sowwy
Community Songs Tada (25 days ago)
Sexy
Avaкin ιѕ (25 days ago)
ⓛⓐⓛⓦⓛⓛⓐⓐⓛⓐⓛⓐⓛ
Baldi X Jenny (26 days ago)
Nose bleed
Mister Nyan (28 days ago)
Everybody is crushing on them and there like 16
Solomon Sutton (30 days ago)
Only if these boys were real
Leroy White (1 month ago)
I watch dis video everyday i love it 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Madison Schultz (1 month ago)
Why are anime boys so sexy
Xbonnie gamer134X (1 month ago)
Why the fuck do I like sin. Well... lets spill some tea. Shall we?
PieBear (1 month ago)
The song 😂
REAL Shadow Lovegood (1 month ago)
I didnt even get a drop of blood, WHYYYY
Kelly Do (1 month ago)
-looking around room- phew >:3 ( WATCHES VIDEO ALONE UNDER BLANKET ) OML AHHHHHHHH ABSSS 🤤🤤🤤
Kelly Do (1 month ago)
YASSSSSS FAN GIRLING
Callum's Channel (1 month ago)
Bring your friends females? Seriously gay and bi people exist ya know
Lps MixShake (1 month ago)
When the beat dropped I died😂😂😂😂
Caroline Thao (1 month ago)
Hot guys alurt!!!! ABS alot of it love it allllllllll!!!!!!! LOVE THE SONG TOO♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Sky Senpai (1 month ago)
0:39 OH JESUS YAOI SINXJTSHDOALNSUSJSBWIWI
Abigail Butler (1 month ago)
My nose bleed mad e puddle of blood big mistake to watch it in public and I only have guy friends and I'm a girl
Hatsune Miku (1 month ago)
1:46👏 and of course fucking all of them👏👏👏👏🍷🙏😔
Hatsune Miku (1 month ago)
0:28👏👍🍷
Larry Nocella (1 month ago)
I half to use my uncle's account cuz I don't have a yt CRAP I FORGOT TO LOCK THE DOOR k locked it
Adyn LordWizardThe1st (1 month ago)
Im still watching this nd im like "wow... im so thirsty"
Ishmael Sanders (1 month ago)
sweet god
Michelle Jeffries (1 month ago)
Me:Yass omg this Is the life ..... sister:oooo this is sooo hot
パークゆう (1 month ago)
*Re-watching with doors locked and 3 full packets of tissues* no one needs to know how many nosebleeds this video has caused me and many others
Soul Soul eater (1 month ago)
😧😬😥😣😒
Blue_Mika_chan_ Blue (1 month ago)
OMFG I FORGOT MEH TISSUES!!
†|•ItalianPasta~ (1 month ago)
I'm Literraly Nose bleeding Right Now XD And At the same time running around my Room XD
Omg.... 😔🔪Wher do you live???
Soul Candy (1 month ago)
I'm only 12 but this is awesome😶
Yair Arroyo123 (1 month ago)
0:29 wow so hot cute Ears 😍😘💖👨‍❤️‍💋‍👨
johnsonc.2021 Unknown (1 month ago)
Only 4% worth it!
*lmao eggs dee* (1 month ago)
This is more fucking funny than sexy LMAOOOO IM DYING 😂😂😂
real life more hottie
Candy Girl (2 months ago)
My and my sis watched this in our room with door always locked.. And she was the first to have the nose bleed from this but she keeps watching this
Ell Productions (2 months ago)
I can't nosebleed over sexyness so I'm good XD
Godzilla Fan (2 months ago)
My sisters had a bloody nose lol
berry__kun (2 months ago)
I love the song is so hot
Brandon Derosier (2 months ago)
Go to 1:52 and 3:24 what anime’s are they?
prim// rose (2 months ago)
*nosebleeds*
Kanna Kamui (2 months ago)
I DONT WHY I LIKE THIS!!! ITS JUST SO HOT!!
JustAGayPigKween (2 months ago)
5:54 now lets move that for an even happier birthday..
sad anime girl (2 months ago)
*looks around* Hmmm,I need to be prepared. *Gets drink and pillow* *5 minutes in l* *Screams in pillow* But I am still in girls
charmaine ormsby (2 months ago)
Nose bleed
Shay Skinner (2 months ago)
Hell yay
Ken Kaneki (2 months ago)
Ken Kaneki is found dead. Cause of Death: Loss of blood from the nose...
Serpent Snake (2 months ago)
Noooo!! Aaaahhhhhhh! I’m dieing
ridergamer roblox (2 months ago)
I'm ganna have a nosebleed eeeewk
Spy Sirial (2 months ago)
Awesome im like them i workout too tho
Spy Sirial (2 months ago)
Mines so big tho
Spy Sirial (2 months ago)
By the way its the brother of sph sirial but you wanna see me naked i mean shirtless
FoxyFL (2 months ago)
I'M S.H.O.O.O.O.O.O.C.K.E.T.H OMG
na sit (2 months ago)
I like this anime and it is so good but i hope that the boy that was tied up is free soon
plush trap (2 months ago)
I fell in love with this video 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍💖💖💖💖💖💖💗💗💗💗
Hanabi MLBB (2 months ago)
*nose bleed*
plush trap (2 months ago)
😍I fell in love with this video😍👍
Christina Carey (2 months ago)
sorry but I still died€£♥♡
IdolTwinzGirlFan67 (2 months ago)
Momoko & Starla: We feel you
DeOnn Norton (2 months ago)
As a male, I enjoy this
The Wolf at the horizon (2 months ago)
You are kind 😇😆😄
IdolTwinzGirlFan67 (2 months ago)
Molly Birch Momoko & Starla: No problem 👍
Juan Gonzales (2 months ago)
Yes I am a guy but I had a fricken nosebleed
IdolTwinzGirlFan67 (2 months ago)
Wevideo Random Starla: I’m so sorry for you
The Wolf at the horizon (2 months ago)
Omg I love this
The Wolf at the horizon (2 months ago)
IdolTwinzGirlFan67 Thanks Love ur video
IdolTwinzGirlFan67 (2 months ago)
Molly Birch Momoko: You are very welcome Starla: No problem
Maxine Lam (2 months ago)
Fellow otaku fangirl here
WOW 😻🙀🙀🙀🙀😻😻🙀😻🙀😻🙀😻🙀😻🙀😄🙀😻🙀😻🙀😻🙀😻🙀😻😻😻🙀😻🙀😻🙀🙀😻😻
IdolTwinzGirlFan67 (3 months ago)
Starla: Glad you enjoy it Momoko: Yep 👍
Yaro Lin Rarama (3 months ago)
Who was nosebleeding while watching this
Alley & Roni (5 days ago)
Mine
Candy Girl (1 month ago)
Yaro Lin Rarama me
IdolTwinzGirlFan67 (3 months ago)
Momoko & Starla: Same here
lily kiki (3 months ago)
What the hell 0///0
IdolTwinzGirlFan67 (3 months ago)
Momoko: Sorry not sorry blame my sister Starla: Plz forgive my sins
Ayden Hicks (3 months ago)
I was expecting more dicks and sex
Kelly Ramos (3 months ago)
Holy shit me and my bestie were listening to this and we both were screaming at the hot guys! We both sang this and started to watch this every time she came over to my house! 😍
Kelly Ramos (3 months ago)
I'm replying from my grave... I died from a nose bleed
Kelly Ramos (3 months ago)
Send me help
IdolTwinzGirlFan67 (3 months ago)
Momoko: Starla the one who made this madness Starla: Glad you enjoy it. I’m so sorry
Tamara the Tamarind (3 months ago)
😣😣😣😣😣😣😍too much 😵
Unique D (3 months ago)
0:05 bring a friend that's female hmm WHAT IF I'M GAY
Anzu 222134 :D (3 months ago)
( ͡° ᴥ ͡°)
•Anime Gal• (3 months ago)
Im dead alright !!!! This is to muchhhh*fangirls* Edit:like this if you know that gryon(gray x lyon) is real
IdolTwinzGirlFan67 (3 months ago)
Momoko: Thanks to my sister she killed us all
exaid rider w (3 months ago)
I am a guy dear god way must i like anime
k r i s (3 months ago)
This is why I'm single
IdolTwinzGirlFan67 (3 months ago)
Momoko & Starla: Same here
Jeffrey Woods (3 months ago)
*cough* YAOI *cough*
Colourful Ally (4 months ago)
I need more tissues... wait *clogs nose with glue and dies from the blood* Worth.....it
Yaoi Lord (4 months ago)
My ovaries just exploded
IdolTwinzGirlFan67 (4 months ago)
Starla: So am I Momoko: Same
Min-Hye Park (4 months ago)
Song: did you like what you see~? Me:😤...Kimochi desuuuuu!!!😋
ساره Jendb (3 months ago)
هل انتي عربيه
JustAGayPigKween (4 months ago)
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Semaj Weatherspoon (4 months ago)
OMFG I love gay anime like these even though I am gay
Good
eidriantong (4 months ago)
Pls dont report
eidriantong (4 months ago)
I like it i whish that was my bf ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
eidriantong (4 months ago)
Me to im gay
I am a guy
village animals (4 months ago)
Fi
Vincent The Broken (4 months ago)
Good music~ Gotta love that gay ;3
IdolTwinzGirlFan67 (4 months ago)
Momoko: You should thank my my sister Starla lol 😆
MisterNiceGuy NOT (4 months ago)
Song name?

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.